Produktyzacja Allegro, czyli jak ułatwić Klientom trafne wyszukiwanie?
Klienci już lata temu pokochali portal Allegro. Najpopularniejszą polską platformę odwiedza codziennie masa konsumentów, szukając produktów do użytku własnego lub swojego punktu sprzedażowego. Wyszukiwanie jednak przysparzało wiele problemów, nieumiejętnie sortując przedmioty i sprzedawców, w wyniku czego poszukiwania tej samej oferty było utrudnione i czasochłonne. Wprowadzenie nowych funkcji w postaci produktyzacji Allegro pozwoli klientowi na odnalezienie zawsze przedmiotu, którego szuka.
Jak działa Produktyzacja Allegro?
Stopniowo wdrażana produktyzacja Allegro dostępna początkowo była tylko w nielicznych kategoriach oraz dla określonej grupy odbiorców. Miało to na celu przetestowania działań i ewentualne poprawki w celu usprawnienia systemu. Działanie polega na przedstawieniu konsumentowi listy dostępnych przedmiotów, a po dokonaniu wyboru rozwinie się lista różnych sprzedawców, którzy w swojej ofercie posiadają wybrany przedmiot.
Jakie funkcje są dostępne w ramach podjętych działań?
- Możliwość zarządzania trybem wystawiania ofert
- Możliwość zarządzania aukcjami
Zarządzanie aukcjami umożliwia uzupełnienie wystawionych przedmiotów o funkcje wdrożone w ramach produktyzacji, co skutkuje bieżącą aktualizacją serwisu. Serwis Allegro podczas wyszukiwania przedmiotu wybierze ofertę z największą trafnością i usytuuje ją na szczycie listy produktowej, składową trafności będzie możliwość zakupu poprzez przycisk „Kup teraz”, przedmiot zostanie wystawiony jako nowy, a sprzedawca będzie charakteryzował się wysoką jakością, co za tym idzie wysokimi ocenami od kupujących.
Czy warto skorzystać z produktyzacji Allegro?
Produktyzacja Allegro to jedno z najważniejszych działań serwisu dlatego, dla sprzedawców wystawiających swoje oferty na portalu przygotował zniżkę wynoszącą 50% od prowizji. Zniżka przysługuje każdemu, kto, wystawiając przedmiot, wdroży usługę produktyzacji Allegro. Na chwilę obecną produktyzacja działa w wybranych kategoriach i działach jak Dom i Ogród, Elektronika, Kultura i Rozrywka, Sport i Turystyka, Supermarket, Zdrowie. Wprowadzenie nowych funkcji to kolejny krok w trosce o potrzeby i komfort klienta podczas zakupów.